RSS

You are here

Михајловићева: Јавно здравље приоритет број један, држава одговорно приступила кризи

„У времену у којем смо, важно је да слушамо лекаре и струку и да будемо одговорни и солидарни. Kао и остатак света, и Србија се бори у два смера – да сачувамо јавно здравље као приоритет број један, а паралелно да правимо пројекције и економске пакете да сачувамо привреду“, изјавила је данас потпредседница Владе Србије и министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, проф. др Зорана Михајловић.

 

Она је, гостујући у јутарњем програму ТВ Хепи, истакла да се у инфраструктури пројекти реализују, да има довољан број радника, те да опрема из Kине полако стиже.

 

„За сада, кашњења у реализацији су од 20 до месец дана, што је врло мало у односу на вредност капиталних улагања. Држимо темпо, ради се и на изградњи Моравског коридора, брзој прузи Београд-Будимпешта, обилазници око Београда, као и на изградњи ауто-пута од Прељине до Пожеге. Радимо са најбољим светским компанијама, по највишим стандардима, од „Бехтела“, преко руског РЖД-а, до кинеских и азербејџанских компанија, које све имају озбиљан портфолио који се мери у милијарадама евра“, казала је она.

 

Потпредседница Михајловић изјавила је да Србија, иако мала држава, има одговорну и озбиљну Владу и председника, који не говоре да ће нам криза донети нешто добро, већ предано раде на томе да ублаже последице.

 

„За разлику од 2008. године када они који су тада водили државу нису имали план како да се носе са кризом, од Тадића, Јеремића, Ђиласа, ми већ одређено време радимо, и то на два колосека како бисмо се изборили са проблемом. Предност је што Србија сада није ушла из кризе у кризу, јер имамо стабилан буџет и бележили смо природан тренд раста БДП-а. Ипак, ово је глобална криза, наша држава је део ње и сигурно је да ћемо је сви осетити“, рекла је она.

 

Михајловићева је указала на то да се то осећа и у сектору транспорта, те да је број путника на аеродромима „Никола Тесла“ и „Kонстантин Велики“ преполовљен у односу на исти период прошле године, а да је и мање међународног транспорта и возила у транзиту.