RSS

You are here

Неистине "Курира", ауто-пут од Пожеге до Прељине има све потребне дозволе

 

Поводом неистинитих информација које су објављене у издању дневних новина „Курир“ од 14. септембра под насловом "Зорана гради ауто-пут без грађевинске дозволе", обавештавамо јавност о следећим чињеницама:

 

 

 

НИЈЕ ИСТИНА да Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре које води потпредседница Владе Зорана Михајловић није издало грађевинске дозволе за радове на изградњи ауто-пута од Прељине до Пожеге.

 

 

ИСТИНА ЈЕ да министарство које води потпредседница Владе Зорана Михајловић, за разлику од њених претходника и прошлих времена, не дозвољава да иједан грађевински пројекат почне док се не прикупе све потребне дозволе.

 

 

ИСТИНА ЈЕ да jе Министарство извођачу радова издало све потребне грађевинске дозволе за деонице ауто-пута на којима се ради, што је предочено и новинарки „Курира“ којој су послате и све званичне информације.

 

 

ИСТИНА ЈЕ да је за деоницу ауто-пута Прељина-Пожега Министарство пре свечаног обележавања почетка радова издало шест грађевинских дозвола, и то:

 

 

  1. Грађевинска дозвола (РОП 22836), за деоницу Прељина-Пожега, и то поддеонице 1 – тунел Лаз - 1. фаза и поддеонице 2 – тунел Муњино брдо

 

  1. Грађевинска дозвола (РОП 12424), за изградњу привремених саобраћајница на траси будућег државног пута А-2 (ауто-пут Е-763): Београд–јужни Јадран, деоница Прељина–Пожега

 

  1. Грађевинска дозвола (РОП 12425), за изградњу привремених саобраћајница на траси будућег државног пута А-2 (ауто-пут Е-763): Београд–јужни Јадран, деоница Прељина- Пожега

 

  1. Грађевинска дозвола (РОП 12423), за изградњу привремених саобраћајница на траси будућег државног пута А-2 (ауто-пут Е-763): Београд–јужни Јадран, деоница Прељина–Пожега

 

  1. Грађевинска дозвола (РОП 12420), за изградњу привремених саобраћајница на траси будућег државног пута А-2 (ауто-пут Е-763): Београд–јужни Јадран, деоница Прељина–Пожега

 

  1. Грађевинска дозвола (РОП 12422), за изградњу привремених саобраћајница на траси будућег државног пута А-2 (ауто-пут Е-763): Београд–јужни Јадран, деоница Прељина–Пожега

 

 

ИСТИНА ЈЕ да је експропријација на деоници Прељина-Пожега урађена за оне делове трасе за које је издата грађевинска дозвола и на којима су радови и започети, јер су на тим деоницама решени имовинско-правни односи.

 

Такође, новинарки „Курира“ јасно је предочено да, у складу за Законом о планирању и изградњи, на готово свим великим инфраструктурним пројектима радови отпочињу на најзахтевнијим путним објектима (мостови, тунели) и да се овако велики пројекти раде по фазама.

 

Тако су на ауто-путу Прељина-Пожега, где је тренутно присутно око 140 радника и инжењера и 50 јединица механизације, радови отпочели на тунелима Лаз и Муњино брдо, као што су, примера ради, на ауто-путу „Милош Велики“ од Сурчина до Обреновца радови прво почели на мосту преко Саве и Колубара, и као што ће на ауто-путу Београд-Сарајево од Сремске Раче до Кузмина радови отпочети на мосту преко Саве.

 

Наглашавамо да је редакција „Курира“ током преписки и разговор са представницима Министарства, који су трајали неколико дана, а пре објављивања текста, имала све потребне информације и доказе да се радови на наставку изградње ауто-пута „Милош Велики“ од Прељине до Пожеге изводе у складу са законом. Али, без обзира на то, објавили су текст у коме су изнете нетачне и злонамерне информације.

 

Зато је јасно да овај текст представља јасан напад на потпредседницу Владе Србије Зорану Михајловић како од стране њених политичких противника, тако и од оних представника грађевинског сектора који су не могу да схвате да је заувек прошло време када је "крадуцкање" било дозвољено и када се новац за инфраструктуру развлачио као алајбегова слама.

 

Овај деманти послат је и редакцији „Курира“, са захтевом да га на основу Закона о информисању објаве у првом следећем штампаном издању, као и на интернет сајту ових дневних новина.