Прескочи на главни део садржаја
Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре
Ћирилица
Latinica
English
Romani
Search form
Пронађи
Смањи
Аа
Повећај
Search
Responsive menu
Контакт
Линкови
Мапа сајта
Насловна
Министарство
Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре
СЕКРЕТАРИЈАТ МИНИСТАРСТВА
Државни секретари, помоћници, секратар министарства и посебни саветници
Одељење за управне и управно-надзорне послове
Сектори
Сектор за друмски транспорт, путеве и безбедност саобраћаја
Сектор за железнице и интермодални транспорт
Сектор за ваздушни саобраћај и транспорт опасне робе
Сектор за водни саобраћај и безбедност пловидбе
Сектор за грађевинске послове, спровођење обједињене процедуре и озакоњење
Сектор за просторно планирање и урбанизам
Сектор за комуналне делатности, стамбену и архитектонску политику, енергетску ефикасност и грађевинске производе
Сектор за међународну сарадњу и европске интеграције
Сектор за инспекцијски надзор
Сектор за финансије
Актуелности
Вести и саопштења
Јавне расправе
Документи
Закони
Подзаконски акти
Предлози и нацрти
Информатор о раду
Извештаји
Јавне набавке
Јавни конкурси
Јавни тендери
Јавни увид
Остали документи
Управе и дирекције
Пројекти
Координациона тела и комисије
Координационо телo за праћење реализације стратегије за социјално укључивање Рома и Ромкиња
Инфраструктурна градилишта
Цивилно друштво
Услуге
Фотографије и видео записи
Материјал за медије
Питања и одговори
Архива
You are here
Почетак
Documents
Documents
„Jавни увид у Нацрт измена и допуна Просторног плана подручја посебне намене инфраструктурног коридора државног пута IБ реда, Аутопут Е-75 Београд-Ниш (петља „Пожаревац”) – Пожаревац (обилазница) – Велико Градиште – Голубац”
„Javni uvid u Nacrt izmеna i dopuna Prostornog plana područja posеbnе namеnе infrastrukturnog koridora državnog puta IB rеda, Autoput E-75 Bеograd-Niš (pеtlja „Požarеvac”) – Požarеvac (obilaznica) – Vеliko Gradištе – Golubac”
Шеста седница Координационог тела за праћење реализације Стратегије за социјално укључивање Рома и Ромкиња
Шематски приказ обједињене процедуре
Цивилно Друштво-примери добре праксе
ЦИВИЛНО ДРУШТВО-ПРЕЛИМИНАРНА ЛИСТА
Цивилно друштво - упитник
Централизована јавна набавка ЦЈН 4/2017- Набавка канцеларијског материјала, Партија 8 -Набака ЦД-а, УСБ меморија, тастатура и мишева
Централизована јавна набавка ЦЈН 3/2017- набавка горива и мазива, партија 3
Централизована јавна набавка ЦЈН 3/2017- набавка горива и мазива, партија 2
Централизована јавна набавка ЦЈН 10/2018 - Услуге чишћења
Централизована јавна набавка - ЦЈН 8/2017- Набавка рачунарског материјала – тонера
ЦЕНТРАЛИЗОВАНА ЈАВНА НАБАВКА - ЦЈН 6/2016 - Осигурање запослених у случају смрти, услед незгоде, трајног инвалидитета, трошкова лечења и дневне накнаде
Централизована јавна набавка - ЦЈН 10/2017- Набавка услуге одржавања рачунарске и комуникационе опреме и штампача
Централизованa јавнa набавкa ЦЈН 9/2021 – Набавка рачунарске опреме – хардвер
ЦЈН – 8/2016 – Набавка електронских комуникационих услуга – интернет
ЦЈН – 2/2016 набавка услуге чишћења зграда
ЦЈН – 1/2022 Услуге осигурања возила
ЦЈН БРОЈ 7/2016 набавка услуге одржавања и поправке рачунарске опреме – рачунара, штампача и комуникационе опреме
ЦЈН број 4/2015 - Набавка рачунарског материјала – тонера, коју је спровела Управа за заједничке послове републичких органа
ЦЈН број 10/2015 набавка рачунарске опреме и штампача
ЦЈН 9/2018 Набавка рачунарске опреме - хардвер (чија појединачна вредност не прелази износ од 500.000,00 динара)
ЦЈН 8/2022 Набавка рачунарске опреме – хардвер (чија појединачна вредност не прелази износ од 1.000.000,00 динара)
ЦЈН 8/2021 - Набавка услуге одржавања и поправке – рачунара, штампача и комуникационе опреме (само за опрему која није била предмет ЦЈН у 2020. години или је набављена у 2020. години
ЦЈН 8/2019 Услуге одржавања рачунарске и комуникационе опреме и штампача
ЦЈН 7/2021 - Набавка канцеларијског наместаја са испоруком у Београду
ЦЈН 7/2019- Набавка канцеларијског материјала
ЦЈН 7/2018 - Набавка услуге мобилне телефоније
ЦЈН 6/2022 - Набавка услуге фиксне телефоније
ЦЈН 6/2018 – Услуге осигурања запослених и других лица
ЦЈН 5/2023 Набавка горива и мазива
ЦЈН 5/2022 – Услуге чишћења зграда Лучких капетанија
ЦЈН 5/2021 - Набавка електричне енергије
ЦЈН 5/2020 Услуге чишћења зграда Лучке капетаније
ЦЈН 4/2023- Набавка канцеларијског материјала
ЦЈН 4/2020 – Услуге мобилне телефоније
ЦЈН 4/2016 - УСЛУГЕ ОСИГУРАЊА ВОЗИЛА
ЦЈН 3/2017- Набавка горива и мазива
ЦЈН 3/2016 - набавка услуге мобилне телефоније
ЦЈН 2/2022 - ОСИГУРАЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ
ЦЈН 2/2019- Набавка уређаја за штампање тип 9
ЦЈН 2/2018- Набавка електронских комуникационих услуга – интернет
ЦЈН 2/2018- набавка електронских комуникационих услуга – интернет
ЦЈН 17/2022: Набавка рачунарске опреме – хардвер (чија појединачна вредност не прелази износ од 1.000.000,00 динара)
ЦЈН 16/2018 Набавка превозних средстава
ЦЈН 15/2022 Набавка превозних средстава – набавка путем оперативног лизинга – закуп превозних средстава
ЦЈН 15/2016 – НАБАВКА РАЧУНАРСКЕ ОПРЕМЕ И ШТАМПАЧА
ЦЈН 14/2022 Набавка канцеларијског намештаја
ЦЈН 13/2023, партија 9 – уређаји за штампање тип 6
ЦЈН 13/2023, партија 6 – уредјаји за штампање тип 3
Pages
1
2
3
4
5
6
7
8
9
…
следећа ›
последња »