You are here

Изградња аутопута Београд – Зрењанин – Нови Сад

Носилац пројекта: 

Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре

Назив пројекта: 

Изградња аутопута Београд – Зрењанин – Нови Сад

Јавни наручилац: 

Влада Републике СрбијеМинистарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Републике Србије (Финансијер)"Коридори Србије" (Инвеститор)

Главни уговарач: 

China Shandong International Economic and Technical Cooperation Group

Инвеститор: 

Коридори Србије доо

Пројектант: 

AG Institut и China Shandong International Economic and Technical Cooperation Group

Статус пројекта: 

У току су припремни радови. Физичка реализација износи око 5%.Поред тога, у току је припрема и усаглашавање уговорне документације односно анекса оквирног комерцијалног уговора којима ће се дефинисати фазе Пројекта, њихова динамика, вредност и сл.

Вредност инвестиције: 

Процењена вредност 1.596.350.000 евра

Извор финансирања: 

Пројекат се финансира средствима из буџета РС и кредита домаћих банака.

Опис пројекта: 

Укупна дужина аутопута Београд – Зрењанин – Нови Сад износи 105,4 km (последњих 5,5 km је брза саобраћајница), и подељен је на следеће деонице:Деоница 1: Београд (Овча) – Зрењанин, дужине 67,66 km;Деоница 2: Зрењанин - Нови Сад, дужине 37,74 km иПројектом је планирана и изградња паралелног некомерцијалног пута, дужине око 25 kmПројекат подразумева изградњу комплетног профила аутопута са путним објектима и денивелационим укрштаjима између Овче и Зрењанина, затим Зрењанина и Новог Сада, као и 5,5 km брзе саобраћајнице у зони Новог Сада (после наплатне рампе чеоног типа, непосредно пре петље „Каћ” до петље „Нови Сад Исток”) и изградњу паралелног некомерцијалног пута.На траси планирана је изградња:4 велика моста (2 моста преко реке Тамиш, мост преко реке Бегеј и мост преко реке Тисе);4 моста (преко канала и пролаза за пут, као и преко укрштаја са пругом), изградња 20надвожњака, 7 подвожњака и 47 пропуста;планирана је изградња 7 петљи и то: Овча, Глогоњ/Јабука, Ковачица, Орловат, Ечка,Зрењанин Запад, Жабаљ и повезивање на постојећу петљу Нови Сад.